Seuran organisaatio ja hallitus

Yhteystiedot  |  Toiminta-ajatus  |

Päivitetty 12.1.2020

Seura on Suomen Navigaatioliiton jäsen. Seuran veneilyjaosto on Suomen Purjehdus ja Veneily ry:n jäsen.

Seuran toimintaa johtaa sen hallitus, jonka jäsenet valitaan aina syyskokouksissa kolmivuotiskaudeksi.

Soili Juusti, kommodori

Urpo Hämäläinen, I varakommodori

Urho Virtanen
, II varakommodori

Paavo Arpiainen
Jaakko Erola
Pertti Heikelä
Jukka Järvi
Olavi Kokkonen
Raimo Laaksonen
Kai Lindström
Rauno Palonen

Kouluttajat

Seuramme kouluttaa lukuisan joukon uusia ja jo kokeneitakin veneilijöitä niin omien kuin työväen- ja kansalaisopistojen tarjoamien kurssien kautta.

Matti Eskelinen, saaristolaivurikurssit
Björn Friberg, saaristolaivuri- ja rannikkolaivurikurssit, skärgårds- och kustnavigationskurserna (opetus ruotsiksi)
Raimo Laaksonen, saaristolaivuri- ja rannikkolaivurikurssit, CEVNI-kurssit
Tuomas Pelto, saaristolaivurikurssit