Tapahtumat 2000

Päivitetty 23.01.2005

29.3. Avomerikertausilta klo 18.30-20.00

Lue lisää tietoja avomeritaitojen päivitysillasta

10.4. Seuran kevätkokous klo 19.00

Turun Navigaatioseura - Navigationssällskapet i Åbo ry:n virallinen kevätkokous.

Kokous pidetään seuran tiloissa.

14.4. Kevään tutkinnot

Tutkinnot järjestetään Turun Työväenopiston Puolalan osaston tiloissa Aurakatu 11.

Avomerilaivuritutkinnot klo 14.00 alkaen ja saaristo- sekä rannikkotutkinnot klo 18.00 alkaen. Tutkintotilaisuus päättyy klo 22.00. Tutkintoon osallistuvien kannattaa tulla tilaisuuteen hyvissä ajoin ruuhkien vähentämiseksi. Mukana tulee olla etukäteen maksettu jäsenmaksu (80 mk) vuodelle 2000 ja uusilla jäsenillä myös liittymismaksu (140 mk).

Tutkintoon liittyvät muut maksut: tutkintomaksu 90 mk, diplomi 70 mk.

Tuloksia voi tiedustella seuran toimistosta pääsiäisen jälkeisenä keskiviikkona klo 17-20.

26.4. Kartan päivitysilta klo 18.30-20.00

Tutussa Turun saariston D-karttasarjassa on tapahtunut joitakin muutoksia.

Hyvään merimiestapaan kuuluu että kartat ovat kunnossa kun merelle lähdetään. Ennen kesää on hyvä tehdä asiaankuuluvat muutokset vanhoihin karttoihin jos ei aivan viimeisintä pienoismerikarttasarjaa ole tullut hankituksi.

Käymme yhdessä D-karttasarjan merkittävimmät muutokset läpi ja päivitämme sen seuraamme ilmestyvän "Tiedonantoja Veneilijöille"-lehden avulla. Ohjaajina toimivat kursseilta tutut kouluttajamme Matti Eskelinen ja Teemu Seesto.

1.5. Saaritukikohdat avataan

Laita Kummelin mukana tullut Saarikortti 2000 näkyvään paikkaan veneessä kun vierailet saaritukikohdissamme. Saunan avaimen voit lunastaa itsellesi 150 markalla toimistostamme maaliskuusta alkaen.

12.5. Liitto vahvistaa tutkinnon tulokset

Suomen Navigaatioliitto on vahvistanut Turun Navigaatioseuran 14.4. järjestämän tutkinnon tulokset:
Ei muutoksia arvostelupisteissä!

29.5. Diplomien jakotilaisuus Forum Marinumissa

Syksyn tutkinnoissa menestyneille jaettiin erityisessä jakotilaisuudessa heidän tilaamansa diplomit.
Samalla saivat todistuksensa Merimiestaidoillisen kurssin osanottajat.

Kiitos kaikille osallistuneille!

Syyskuu

25.9. Diplomien jakotilaisuus kevään tutkinnoissa menestyneille

Kevään tutkinnoissa menestyneille järjestetään 25.9. Forum Marinumissa tilaisuus jossa heille luovutetaan tilaamansa diplomit.

Aloitamme kahvilla noin 17.30 Forum Marinumin kahvilassa ja varsinainen diplomien jako alkaa klo 18.00 museon Ruuma-auditoriossa. Tilaisuus kestää noin tunnin.

Tilaisuus on muutoin ilmainen, mutta mikäli esimerkiksi tilaisuuden jälkeen vierailee museossa (avoinna klo 20.00 asti), ei Turun Navigaatioseura maksua sisäänpääsymaksua. Pyytäkää kuitenkin seuramme jäsenille kuuluva alennus lipusta.

Lokki-purjehdus

Varsin alustavan suunnitelman mukaan syyskuussa järjestetään kuunari Lokilla purjehdus Helsingistä Turkuun.
Hinta noin 1000mk. Kesto noin 3 päivää. mukaan mahtuu vain kourallinen.

Tarkempia tietoja purjehduksesta kesän lopulla.
Asiasta kiinnostuneet voivat kuitenkin ottaa yhteyttä jo nyt.

13.11. Vierailu Turun merenkulkuoppilaitokseen
(Åbo Sjöfartsläroanstalt) klo 18.00 alkaen

Tutustuminen oppilaitoksen toimintaan ja kurssitustarjontaan sekä mm. tutka-ajosimulaattoriin.

20.11. Seuran syyskokous

Turun Navigaatioseura ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään seuran toimistossa Sirkkalankatu 16 b maanantaina 20.11. klo 19.00.
Kokouksessa vahvistetaan toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio vuodelle 2001, päätetään vuonna 2001 kannettavien liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudesta sekä valitaan neljä hallituksen jäsentä erovuoroisten tilalle ja kaksi tilintarkastajaa sekä heille varamiehet.
Lisäksi valitaan veneilyjaoksen toimikunta.
Syyskokouksessa Turun Navigaatioseura tulee pyytämään jäsenistöltään valtuuksia käyttää seuran varoja uuden saaritukikohdan hankkimiseen.

15.12 Saaristo- ja rannikkolaivuritutkinnot

Saaristo- ja rannikkolaivurikurssien tutkinnot klo 18.00 alkaen.
Paikka: Luostarivuoren koulu.

Tapahtumia vuonna 2001