Menneet Tapahtumat 2006

Päivitetty 29.04.2008

Tapahtumat vuodelta 2007

15.12.2006 Laivuritutkinnot

Saaristo- ja rannikkomerenkulkuopin tutkinnot klo 18 - 22. Ennakkoilmoittautumisen määräaika oli 20.11.2006.

Lisätietoja klikkaamalla tästä.

27.11.2006 Sääntömääräinen syyskokous

Turun Navigaatioseura ry:n syyskokous pidetään maanantaina marraskuun 27. päivänä 2006 kello 19.00 seuran toimistossa Sirkkalankatu 16 b. Kevään Kummelissa alustavasti ilmoitettu aika ei siis toteutunut.

25.11.2006 CEVNI-tentti

Syksyn CEVNI-tentti pidettiin lauantaina 25.11.06. Tutkintoon osallistui 12 henkeä, jotka kaikki läpäisivät tentin. Suorittajien nimet olivat: Karhunen, Timo; Kinnunen, Jussi; Korvenvalta, Kari; Lehto, Jani; Salmi, Aarre; Sourulahti, Kari; Trygg, Tom; Tuomola, Olli; Uusitalo, Seppo; Valonen, Juha; Väihkönen, Juhani; Yonemoto, Syuichi. Onneksi olkoon!

Seuraava tilaisuus CEVNI-tentin suorittamiseen on ensi keväänä, kunhan riittävä määrä halukkaita on ilmoittautunut. Tällä hetkellä ilmoittautuneita on kolme. Tentti voidaan järjestää milloin tahansa, kunhan noin 15 nimeä on koossa. Ilmoittautumiset sähköpostilla seuran toimistoon, samalla pyydetään mainitsemaan ilmoittautujan nimi ja puhelinnumero, jolla tarkempi ajankohta voidaan ilmoittaa. Tutkintoa varten opiskellaan seuran toimistosta 25 euron hintaan saatava n. 60-sivuinen kirjanen "CEVNI", joka saa tentissä olla esillä. Tutkintomaksu on 15 euroa.

2.10.2006 Diplomienjakotilaisuus

Diplomienjakotilaisuus pidetään maanantaina 2.10.2006. Tarkemmat tiedot ajasta ja paikasta kerrotaan henkilökohtaisessa kutsukirjeessä.

Kesäkuun alku

Heisalaan asennetaan yksi poiju lisää ja keväällä irronnut poiju korjataan.

Kummeli-lehti ilmestyy toukokuun lopulla - kesäkuun alussa

1.5.2006 Saaritukikohdat avataan

26.4.2006 klo 18 Diplomienjakotilaisuus

Diplomienjakotilaisuus järjestetään Turun Työväenopiston juhlasalissa keskiviikkona 26.4.klo 18. Henkilökohtainen kutsukirje lähetetään diplomin tilanneille. Mahdollisesta esteestä pyydetään ilmoittamaan seuran toimistoon. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

24.4.2006 Sääntömääräinen kevätkokous

Turun Navigaatioseura ry:n kevätkokous pidetään maanantaina huhtikuun 24. päivänä 2006 kello 19 seuran toimistossa Sirkkalankatu 16 b 3.

Seuran säännöt (22kt pdf)

Jäsenmaksutilisiirrot lähetetään huhtikuun aikana

21.4.2006 Laivuritutkinnot

Saaristo- ja rannikkomerenkulkuopin tutkinnot klo 18 - 22.
Tähtitieteellisen merenkulkuopin tutkinto klo 14 - 22.

Tutkintopaikka on Turun Suomenkielinen Työväenopisto osoitteessa Kaskenkatu 5. Sinun tulee ilmoittautua tutkintopaikalla toisessa kerroksessa. Saaristo- ja rannikkomerenkulkuopin tutkinnoissa tulee olemaan runsaasti osallistujia, joten tulethan jonoon viiimeistään klo 17.30!

Ilmoittautumisjonoja tulee olemaan kolme ja oma jonosi määräytyy sukunimesi alkukirjaimen mukaan. Ennen tutkintoa sinulla tulee olla henkilötietolomake täytettynä. Lomakkeita saa tutkintopaikalta. Ilmoittauduttaessa maksetaan (käteisellä, pankki- ja luottokortit eivät kelpaa) tutkintomaksu, saaristotutkinnosta 50 €  ja jokaisesta seuraavasta tutkinnosta 15 €.

Mikäli suorituksestaan haluaa jonkin todisteen, pitää ilmoittautumisen yhteydessä tilata joko diplomi tai todistus. Molemmat ovat yhtä virallisia. Diplomi maksaa 15 € ja se maksetaan ennakolta. Diplomin voivat tilata vain Turun Navigaatioseuran tai jonkin muun Navigaatioliiton alaisen seuran jäsenet. Muut joutuvat tyytymään vaatimattomampaan todistukseen, joka  tulee liitosta postiennakolla. Se tulee maksamaan noin 25 €.

Lisätietoja klikkaamalla tästä.

1.-2.4.2006 Tutkakurssi

Kurssi on täynnä mutta voit ilmoittautua varapaikalle. Mieluimmin sähköpostilla:

Paikkoja täytettäessä ovat seuran jäsenet etusijalla. Kurssi pidetään Turun Merenkulkuoppilaitoksessa. Hinta on 100 euroa Turun Navigaatioseuran jäseniltä ja muilta 110 euroa. Lisätietoja klikkaamalla tästä.

31.3.2006 Tutustumiskäynti Turun Merenkulkuoppilaitokselle

Vain seuran jäsenille. Tilaisuus alkaa klo 18 ja kestää n. puolitoista tuntia. Ei ennakkoilmoittautumista.

Osoite: Malminkatu 5, TURKU

Kokoontuminen ala-aulassa ennen tilaisuutta.

18.3.2006 CEVNI-tutkinto

Kevään CEVNI-tenttiin osallistui 13 henkeä, jotka kaikki saivat suorituksensa läpi.

Syksyn tentistä kiinnostuneet voivat jo nyt jättää alustavan ilmoittautumisensa sähköpostissa seuralle. Tilaisuuden ajankohta ilmoitetaan myöhemmin. Tenttiä varten opiskeltavan julkaisun "CEVNI, Euroopan sisävesiliikenteen säännöt, Ohjeita veneilijöille" saa lunastaa seuran toimistosta.

7.3.2006 Avomeritaitojen päivitysilta klo 18.00 seuran toimistolla

Osa 1: Asioiden kertaamista ja kotitehtävien jako.

14.3.2006 Avomeritaitojen päivitysilta klo 18.00 seuran toimistolla

Osa 2: Kotitehtävien läpikäynti

Lisätietoja tilaisuudesta klikkaamalla tästä.

5.3.2006 Karttapäivitysilta alkaen klo 18.00 seuran toimistolla

Hyvään merimiestapaan kuuluu, että kartat ovat ajan tasalla. Joka vuosi ei tarvitse ostaa uutta karttaa.

Kouluttajien Matti Eskelinen ja Tapio Löyttyniemi johdolla käydään läpi D-merikarttasarjan tärkeimmät muutokset kuluneen vuoden ajalta.

18.2.2006 Venenäyttelymatka Helsinkiin (Vene 2006 messut)

• Navigaatioseuran tilaamat bussit lähtevät Linja-autoasemalta, tilausajolaiturista, klo 8.00.
  • Paluulähtö Helsingistä klo 17.00.
  • Matkan hinta on 20 €, johon sisältyy sisäänpääsymaksu.
  • Ei ennakkoilmoittautumisia.

Menneitä tapahtumia vuodelta 2005